mama :(

hari ni memang sial.
babi kimak punya orang !
kau da langgar mama aku, kau blah camtuh je?
memang lahanat la kau.!
satu hari nanti kalau mak kau kena camtuh,
taula nasib kau !
aku dapat tau kau sape, aku sumpaa aku bunuh kau !
aku cuma ada mak aku je,
da lah tu, kenapa seko pun budak tempat keje dia,
tak hantar dia pegi hospital?
kenapa babi sangat hah !
da lah nak raya ni, jadi macam ni pulak.
aku doakan kau kena lagi teruk dari mak aku la babi.
sumpaa kitorang takkan maafkan kau kalau jadi apa-apa mkat mak aku.
and kitorang akan carik kau.
KL xbesar mane..

kesian tengok mama,
sebelah muka bengkak, tangan luka,
kaki berdarah-darah..
aku jarang tengok mama nages,
and tadi mama nages teruk sangat..
ya allah.. aku da tak kuat lagi..

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...