BIRTHDAY MAMA.



happy 40th birthday to my dearest mother.
da 40 tahun da mama aku.
aku dilahirkan di dunia masa mama umur 21 tahun.
agak muda bagi aku.
lahirkan suha pada 23 tahun dan hafiz pada 24.
dalam usia yang agak muda, da ada 3 orang anak yang nakal.
(aku je baik). mama always sabar dengan kerenah kitorang.
aku dapat rasakan tahun ni tahun ONG mama la.
kenapa? hehe, rahsia laa.
hanya aku dan family serta ALLAH s.w.t je tau.
sebagai anak, aku cuma harap mama bahagia dunia akhirat.

and thank you for everything. your myheart.my soul.and my life.
i love you forever and always.

p/s: she got new car for her birthday ! sangat jeles !!

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...