UDANG SEBALIK BATU RUPANYA.

suda few days aku tak tulis blog ni,
entah kenapa, terasa malas pulak.
lately many problems hit on me.
and sometimes i feel like can't breath at all.
it crushing my heart and soul.
but patience is everything.
and thank god, masalah selesai satu per satu.

kadang-kadang aku lupa yang aku ni cuma manusia biasa,
bukan super girl.yang boleh buat banyak keje dalam satu masa.
start with keje reunion ni, yup ! kau cadangkan, then aku laksanakan.
when at the middle of the plan,aku ada masalah,
dengan pantasnya kau back off. kenapa? sebab aku ada bf da?
jadi selama ni kau baik dengan aku semata-mata nak aku?
bukan ikhlas.? baru aku tau sekarang, takde orang yang betul2 ikhlas
selain aku antara kita.kau kata kau tak kisah, ini tak kisah kau?
kau patut tau kenapa aku tak pilih kau.
i swear to god, i'm pissed off on you !
i just count on few friends to help me. aku harap kau tak datang.
tak payah datang untuk sakitkan hati aku la.
ikut hati nak je aku balik kampung sabtu ni, ikot plan mama.
sebabkan korang, aku pujok mama. pernah kau hargai?
tak, sebab kau selfish nak mati.
ada udang sebalik batu. baru aku tau peragai sebenar kau.
terima kasih la si bodo. buat aku yang lurus bendul ni berfikir sejenak.
and thank god i didn't choose you.
tuhan pun nak tunjukkan aku peragai kau sebenar.
terima kasih ALLAH..


p/s: i just need you b :(

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...