HEARTBROKEN

kenapa jadi cmneh??
dulu aku taknak kau, kau ade je nak amek hati aku.
tapi bile tuhan da bukakan pintu hati aku untuk kau,
kau pulak camneh..
ape yang kau nak? or u just playing game on me?
memang bangsatt la kalau kau wat cmtuh kan?
sedeh woo rasa hati ni. takkan aku nak pegi kasi tau kau,
aku ni pompan, aku ade prinsip aku sendiri.
aku ade wat salah ke? atau kau just nak balas dendam sebab aku reject kau berkali-kali?
kalau macam ni lah peragai kau,
haduii macam menyesal pulak kan aku kawan dengan kau bertaun-taun..
xpenah perasan kau ade pagai buruk macam ni.
oke finee.! kalau lepas ni kau cari aku lagii.
sumpah aku maki kau habis-habisan.
haduii, sedeh aku dengan kau ni, apesal la aku kena suka kat kau :(
macam takde faedah pulak.
life ain't easy to guess.
but life is not just for a game,
u game me, then wait for ur turn to be game.
i'll make sure u suffer 100% more than me.

(kenapa rasa macam jahat sangat nie?hee :), ahh! he deserve that )
TALL SKINNY LIAR !!

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...