5DK4

SMK DANAU KOTA, dinamik beretika dan bestari,
maju ke era jaya, mengengam impian dan cita murni,
kami putra dan putri, dedikasi dan berjiwa perkasa,
ingin mencurah bakti pada bangsa dan negara..

masih tergiang-giang lagi lagu keramat ni dalam otak aku.
teringat time lagu ni, geng2 aku kat barisan belakang selalu menyapel (SHUFFLE)
and biasenye aku salu kena tahan coz kuku panjang (actually xla panjang sgt pun)
lepas nyanyi2 sume, kitorang masuk kelas 5DK4 yang paling mewah and cantik antara sume kelas form5.
haha! bangga aku. and time tuh bermula lah tugas aku sebagai assistant monitor tuk tanda khadiran hari tu.
tapi aku salu benggang coz budak2 aku datang skolah ikot ati je.
kejap datang lpas rehat., then menjawab la kau kat PKHEM. aku xtolong, salah kau.


budak-budak kelas kitorang xramai.
DIN, FARID, ALEP, SYUKOR, GEN, NOHHUD, TAMALE, LIPAS, AWAL, MAX
AKU, QIDA, JUBIE, SALINA, KECHIX, SITI, JIJA, EIKA, EIRA, SAII, PYAH, MEAH, ZILLA, NYSAH

see? tak ramai pun. tapi kitorang da macam adik beradik daa.
memang selalu sangat2 bergado but then we'll make it up like before.
that's the way we'r living in that class.
for me, school is everything. tak penah la terpk how we'r gonna live after graduate from high school.

2 years already we'r leave school life,
gosh! its hard to say. but i miss all the memories..
i love u people.
u guys are great and awsome !!

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...