MACAM-MACAM

susahnye jadi aku.
ade sorang mamat (A) neh mintak couple laa.
padahal baru rapat dengan die 2 hari.
camane neh??
kawan lama aku (B) pun ade mintak couple jugak.
oi, dengan kawan sendiri pun jadi?
sengal la korang.
ape tah yang korang nampak kt orang macam aku ni?
tapi aku kesian kt (C) yang da lame tunggu aku.
aduyai, kenapa la benda ni kene jadi kat aku.?
laki yang aku nak (D), xnak da kat aku,
tapi yang lain pulak nak masuk line.
masalah-masalah..

btw aku da masuk 19 tahun.
yeay! sweet 19teen.
dapatlah aku lappy neh, alhamdulilah..
this year is my last year with '1' infront of my age.
damn it! im gonna be makcik-makcik group tak lama lagiiii!!
papepun aku harap aku dapat sorang lelaki yang aku idam-idamkan.
yela, aku pun nak bahagie jugak mcm orang lain kan?.
aku pun ade hak jugak.

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...