HEARTBREAK

urghhh!!
sangat-sangat sakit hati.
dala si firdaus tuh tetiba cakap aku macam-macam.
"jenis"?? tah pape tah.
berambus la kau kiwak!!
ingat kau sorang ke human being?
kau sorang ade perasaan??
aku?? tunggul? kau gado dengan gf kau,
xpayah nak hangin dengan aku pulak laa!
tetiba cakap aku couple dengan budak tu, budak ni.
sengal!! arhhggh! kenapa kau jauh?
kalau kau kat depan aku, aku belasah kau idup-idup.!
such a waste la u live in this world, if think like an asshole!
Si puteh ni pun satu! aku da suh unline tuh,
unline jelaa.
kata miss the old tima sangat, bile aku da oke,
kau pulak wat hal, up to you..
after this aku memang nak blah da pun.
hey dude, dun ever look for me at that time oke!
im sick with all boys.! they'r just the same.!
kalau kau xtau nak hargai urang kat surrounding kau,
dun aspect more la in the future..
mm :(
really hope can turn back the time.
i will make up everything back to normal and
i will not suffer like this.

ya tuhan,
tabahkan hatiku.
permudahkan segalanya untukku.
aku tau hikmah akan menantiku di setiap kejadian.
semoga aku sentiasa bersabar.
aminn.

No comments:

Post a Comment

Excited

Hello. It's February huh? i wont say it's fast or slow cause i felt my time kinda freeze. The only thing that makes me realize that ...